יום שישי, 14 בפברואר 2020

אומץ לשנות כח לתת אמונה לקום מחדש

הייתי בערב נשים לקראת טו בשבט ומאוד נהניתי מהחברותה הנשית, ולמדתי שני דברים חשובים -
1. אנחנו מקבלים מה שאנחנו מאפשרים לחיים לתת לנו. חשבתי על אישה בגילי שאני מכירה, שאין לה בן זוג וילדים והיא כל הזמן אומרת כמה היא כמהה לזה. וזה לגמרי מובן. אבל היא עובדת בלי הפסקה, ממש מסביב לשעון, מסרבת לצאת עם גברים שלא נראים טוב, לדעתי, מסרבת לצאת בכלל. וזה כל כך עצוב לראות את זה. היא מתפללת לזוגיות והולכת לרבנים שיברכו אותה, אבל את מה שיכול לקדם אותה לקראת זוגיות נמנעת מלעשות. אני לא יודעת מה הסיבה ואני בטוחה שיש סיבות, אבל היא מקבלת מהחיים רק את מה שהיא מאפשרת לעצמה לקבל והודפת על הסף כל הזדמנות לשינוי, כנראה מפחד וחוסר בטחון. ואז הבנתי שזה נכון גם לגבי בתחום של הקריירה. אני מרגישה שאני לא מגיעה לאן שאני רוצה להגיע. או מגיעה, אבל לא מספיק רחוק ולא מספיק מהר וזה עושה אותי מרירה. אצלי יש גם בונוס, שאני אף פעם לא מרוצה ממה שיש לי. תמיד רוצה יותר. אני אף פעם לא מספיקה לעצמי וזה לא אורח חיים קל שלא להגיד בריא. אני משתדלת לפרוץ גבולות בזמן האחרון. לעשות דברים אחרת ורחמנא ליצלן - לתת יותר לאנשים אחרים ופחות להתרכז בלקבל. לא תמיד אני מצליחה אבל עצם הניסיון מכניס הרבה הרבה דברים טובים ונחת לחיים.

2. הילדים קולטים את מה שהכי חשוב להורים שלהם באמת, מעבר למה שההורים אומרים. כלומר - לא משנה מה אגיד להם, הם ידעו מה חשוב לי באמת. וזה קצת מדאיג אותי. כי כמו שכתבתי למעלה, הדברים החשובים לי לא תמיד עושים לי טוב ואני מנסה לשנות אותם, אבל זה לא קל.

היינו גם בהופעה מופלאה של מירי מסיקה וגיל שוחט - איזה זמרת מדהימה היא! והיינו בערב שירי יונתן גפן שבו זוהר שרה במקהלה ומאוד נהניתי.

שבוע מלא.

האמת היא שאפילו ההופעה של מירי מסיקה גרמה לי למחשבות. כמו שגיל שוחט אמר - יש הרבה סוגים של כשרון, להקסים אנשים, לזכור בעל פה, ועוד. ויש כשרון מאוד נדיר, כשאלוהים נוגע לך במיתרי הקול. וכשמירי מסיקה שרה זה ברור לגמרי למה הוא התכוון. היא סיפרה על זה שהיא חשבה שההצלחה שלה מובנת מאליה אבל היא מבינה עכשיו שזה ממש לא מובן מאליו וזאת ברכה גדולה. באותו רגע, קצת קינאתי בה, על היכולת יוצאת הדופן שלה בדיוק בדבר אותו היא עושה. אני חושבת שלי יש כשרון בהרבה דברים שעושה אותי מתאימה, בסופו של דבר, למה שאני עושה. אבל אין לי את הדבר היחיד הזה, שעולה על כולם, שפשוט נולדתי איתו, כמו שיש (למעט מאוד) אנשים אחרים. ראיתי את זה בכמה אנשים שהכרתי וזה עורר בי קינאה. אני יודעת שיש לי הרבה דברים מופלאים שאני מברכת עליהם והגעתי מאוד רחוק מנקודת ההתחלה שלי. אבל, הגעתי במאמץ גדול ותמיד נדמה לי שיש אנשים שההגעה הרבה יותר קלה ומהירה להם. זה גורם לי לספקות עצמיים ומדי פעם לפנטז על מקצוע אחר שבו קצת פחות אכפת לי מהתוצאה או מאיך שהיא מתקבלת ואני קצת יותר נהנית מהדרך. משהו חדש ואחר שאני לא יודעת מהו. אבל זה נשאר בגדר פנטסיה בשלב הזה ואני מסתפקת בלנסות לפרוץ גבולות מחשבתיים ותפיסתיים במקום בו אני נמצאת. לשנות את הדרך בה אני מסתכלת על מה שאני עושה ועל עצמי. זה קצת עובד. :-)

היום ראיתי שהגדול מודאג ומוטרד ולא ידעתי ממה. שאלנו אותו ואז הוא סיפר שהוא ניסה לפתור שאלה בלוגיקה באינטרנט ולא הצליח. ואז קרא את הדיון מתחת לשאלה והיו בו רמזים ואז הוא קרא את הפתרון. והוא היה מאוד קרוב, ומאותו רגע הוא הרגיש שהוא לא יכול לעשות כלום. זה מאוד העציב אותי ואז ממיע הסביר לו (כל כך יפה!) שאין סיכוי לדעת הכל, ושכל מי שמנסה נכשל, ואין מה לפחד מכשלון. כל מה שצריך ללמוד ממנו זה מה לא עובד ואיך לנסות בפעם הבאה אחרת. כשלון אמיתי הוא רק כשמוותרים כשלא מצליחים. זה היה ממש מעורר השראה.

וזה שוב מחזיר אותי לזה שהם יודעים מה חשוב לנו באמת, ואיך אנחנו תופסים את הכשלונות שלנו. אני מאוד תחרותית וכשאני מפסידה אני מרגישה נורא. שאני גרועה, בדיוק כמו שהוא הרגיש כשלא הצליח לפתור את השאלה בלוגיקה. אבל אני תמיד מנסה מחדש מצד שני, אז אולי גם את זה הוא קולט. :-)

צריכה לסגור את המחשב כי הוא עושה אור ואנחנו רוצים לראות את מלך האריות. סוף שבוע טוב ושבת שלום!

מלך האריות החדש מאוד מרשים חזותית אבל הרבה פחות מרגש ומצחיק מהסרט המצויר. לדעתי בגלל ההבעות שהיו הרבה יותר טבעיות ומרגשות במצוייר. 

2 תגובות:

  1. Do you understand there's a 12 word sentence you can communicate to your crush... that will induce deep emotions of love and instinctual attraction for you deep within his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, worship and look after you with his entire heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Love Response

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will make him work harder than ever before to build your relationship stronger.

    Matter-of-fact, fueling this powerful instinct is so important to achieving the best ever relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll immediately find him open his soul and heart for you in a way he's never experienced before and he will recognize you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly fascinated him.

    השבמחק
  2. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    Well over 160,000 men and women are trying a easy and secret "water hack" to drop 2lbs every night while they sleep.

    It's simple and it works on anybody.

    This is how you can do it yourself:

    1) Take a clear glass and fill it with water half full

    2) Proceed to do this weight loss hack

    you'll be 2lbs lighter as soon as tomorrow!

    השבמחק

פסח שמח, עד כמה שאפשר.

 ברמה האישית הכל בסדר. יותר מבסדר, אפילו טוב, אבל הענן כל הזמן מרחף מעלינו, מזכיר לנו שעוד לא הגענו. מעולם לא לקחתי את המצב הלאומי של ישראל ...