יום רביעי, 25 באוקטובר 2023

מדינת ישראל היא נס.

 

ירדן כותבת: "לפעמים לוקח לי שעות להרדם מרוב הכעס שאני מרגישה". 

אני מבינה אותה. כשאני רואה את הפגנות הענק נגד ישראל והיהודים והתמיכה בחמאס אני לא מבינה איך כל כך הרבה אנשים יכולים להיות עיוורים.

אני אדם של מיספרים. יש 16 מיליון יהודים בעולם ו1.9 מיליארד מוסלמים. למדינות ערב, כולל אירן, יש נפט שכל העולם תלוי בו. זה שהם לא הצליחו לחסל את מדינת ישראל זה ניצחון ענק בשבילנו. זה שההסברה שלנו נראית כושלת, זה כי המשחק הזה לא מאוזן – הם פי 100 מאיתנו ויש להם הרבה יותר כסף. אם מדינות ערב היו רוצות לפתור את הבעיה הפלשתינאית, כבר מזמן היו כאן שתי מדינות משגשגות, אחת לצד השניה. אבל הפלשתינים הם הדרך היחידה של האיסלם הקיצוני להציג את ישראל כפושעת מלחמה, גוליית שנלחם בדויד. בגלל זה הפלשתינאים מושארים במלחמה מולנו. הכסף שנועד לפיתוח עזה, מועבר לחמאס כדי שיבנו מנהרות לתוך ישראל וישלמו כסף לפלשתינאים להלחם איתנו, והמערב מאמין שהם לוחמי חופש.

אני מאמינה שיש לנו תיקווה, והתיקווה הזאת נובעת מהחברה הישראלית – יהודים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים ועוד שעומדים ביחד ועוזרים אחד לשני. במיוחד החברים המוסלמים שלנו בארץ ובאירן ובכל מקום שבו יש אנשים עם עינים פתוחות. בן גוריון אמר: בארץ ישראל, מי שלא מאמין בניסים הוא לא ריאלי". ואני אדם ריאלי. מדינת ישראל היא נס.

(פירסמתי את זה באנגלית ובעיברית בכל רשת חברתית שאני נמצאת בה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פסח שמח, עד כמה שאפשר.

 ברמה האישית הכל בסדר. יותר מבסדר, אפילו טוב, אבל הענן כל הזמן מרחף מעלינו, מזכיר לנו שעוד לא הגענו. מעולם לא לקחתי את המצב הלאומי של ישראל ...