יום חמישי, 23 ביוני 2022

אלו הם חיינו בזמן האחרון

 יכול להיות יותר טוב, יכול לבוא אסון. ערב טוב יאוש ולילה טוב תיקווה. מי הבא בתור ומי בתור הבא?

היינו בהופעה של פוליקר וגידי גוב, ובהופעה של אדיר מילר השבוע. אדיר קרע אותנו מצחוק, ממש, פיסית, ויהודה קרע לנו את הלב.

חבר לשעבר של סטודנטית שלי מאיים עליה ומלכלך עליה בצורה שמסכנת אותה ברשתות החברתיות.

סטודנט שלי העתיק במבחן כי הוא קורע תחת העומס. הוא היה המצטיין שכולם העריכו במדינה ממנה הגיע באפריקה וחשב שיהיה לו קל גם כאן. לקח המון קורסים וקרס.

עודדתי אותה ללכת למשטרה, אבל שם סגרו את התיק מחוסר ראיות ואמרו לה שהם לא יכולים לעזור לה. כשאמרה להם שיכול להיות שאבא שלה יפגע בה אמרו לה שהיא יכולה להכנס למקלט. היא לא רוצה.

הנוירולוג רשם לו קסנקס נגד חרדה ובבית המרקחת לא היה את הכדור במינון הזה. קראתי שזה ממכר אז הצעתי לבקש ציפרלקס והרופא שינה את המרשם ולבית המרקחת היה את הכדור הזה. 

שניהם לא ישנים בלילה, מחרדה ומחשבות שוא.

אני וקוליגה חבר שלי העברנו היום סדנה של כישורי חיים. דיברנו איתם על למצוא את הכיוון בקריירה שמתאים לך מבחינת אישיות ויכולות. דיברנו על לבטא את היחוד של כל אחד, על מציאת עבודה, על ניהול זמן. אחרי השבוע הזה הוספתי שקף של עשה ואל תעשה.

כתבתי: אל תנסה להיות הכי טוב, אלא תעשה הכי טוב שאתה יכול. אל תהיה יהיר, תהיה צנוע. תהיה גאה בהישגים שלך ואל תצפה להכרה. תישן. תהנה ממה שאתה עושה. תהיה טוב לעצמך ואל תאבד את עצמך.


אמרתי להם, אם יש משהו שאני רוצה שתקחו מהסדנה הזאת זה את זה - תהיו טובים לעצמכם, תהיו צנועים, ותדעו שהטוב ביותר שלכם זה מספיק.

אם סופה היא שיר של רוח
איזו מנגינה יש לתקווה
איך קוראים לאהבה שלי
לאהבה שלך

שבוע לא קל, אבל אני חושבת שעבר בשלום, וזה לא מעט, בכלל. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שואה ותקומה

טקס יום השואה בישוב שלי מאוד מרגש תמיד כי עושים אותו תלמידי כיתה יב' בהנחייתה של אמא מוכשרת בצורה יוצאת דופן שמצליחה להעביר דרכם מסרים מ...