יום רביעי, 20 באפריל 2022

חול המועד תשפ"ב

עכשיו, ממש כרגע, ליאור קרא לי סיפור שחברה שלי כתבה וירדן איירה וזה שימח אותי מאוד. הוא קורא לאט וזה מאפשר להנות מכל מילה. :-) גם בסדר הוא קרא הכי טוב מכולם, כי כולם מיהרו ולא שמו לב לניקוד ועשו המון טעויות, והוא קרא לאט ומדוייק. לפעמים החיפזון מהשטן.

חול מועד נעים עובר עלינו. אתמול נסענו בבוקר לכורזים. אני זוכרת את כורזים ממשחק רביעיות ששיחקתי כשהייתי קטנה. היו בו אתרי עתיקות. לדעתי היו שם כורזים, כורסי, ציפורי ואולי כפר נחום. גם בכפר נחום היינו אתמול. היה שם כל כך יפה. גם כורזים מאוד יפה והפריחה מהממת ומזג האויר היה לגמרי בעדנו. בכפר נחום ישבנו ליד הכנרת וטבלנו את הרגלים במים הקרים. מים הם דבר מהפנט. הדגים ששוחים, הציפורים שעפות מעל, הקריאות של הטווסים.  

גם הג'ט לג חלף לו, אולי כי לא ממש התאמצתי להעביר אותו, אולי כי היינו בחופש ויכולתי לקום קצת יותר מאוחר. כל כך כיף לקום מאוחר! לא לצאת מהמיטה לפני תשע בבוקר. לתת לעצמי לקום לאט. זה פשוט נפלא, לנשום. 

זה לא שאין נפילות מתח, ברור שיש. השקט אף פעם לא היה חבר שלי. תמיד בשקט אני שומעת את הרעשים הפנימיים ביתר שאת. אבל אני רצה. ויצאתי עם ממיע להליכות פעמיים וזה היה ממש כיף. והספקנו לקנות ולטפל בכל מיני דברים שהיינו צריכים לעשות כבר הרבה זמן. לא בכל, אבל בלא מעט. אחרי הפסח נשארו רק חודש וחצי עד לסוף הסמסטר!

היום שתי הבנות הביאו חבר הביתה. זה היה חמוד. להן זה היה קצת מלחיץ, אבל לי ולממיע זה היה נחמד. מהלכם הטבעי של החיים. 

החג השני אצלנו. אחלו לנו בהצלחה! אולי זאת תהיה חוויה מתקנת לאירוח האחרון שהיה לנו שפחות נהניתי ממנו. חג שמח לכולם! ושנצא לחירות אמיתית, במהרה בימינו!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שואה ותקומה

טקס יום השואה בישוב שלי מאוד מרגש תמיד כי עושים אותו תלמידי כיתה יב' בהנחייתה של אמא מוכשרת בצורה יוצאת דופן שמצליחה להעביר דרכם מסרים מ...