יום שבת, 23 באפריל 2022

על כל המכות הקטנות/לבחור בשמחה

יש בי רצון להרגיש נוח עם עצמי. כמו שאני. אבל השריטות מפריעות. כל המכות הקטנות שקיבלתי במהלך החיים. כל הנפילות הקטנות והגדולות, שאחריהן קמתי והמשכתי ללכת. הן חלק ממני. כשממש שקט, אני מרגישה אותן. כשאין משהו לצפות ולהתרגש לקראתו. כשאני עומדת במקום, או יושבת. ברוגע. השריטות מזכירות לי שהן שם. וכל הזמן נוספות חדשות. לפעמים ממלים שנאמרות ולפעמים ממילים שלא נאמרות, הזמנות שלא נשלחות, בקשות שלא נענות, מחילה וכפרה שלא ניתנות.

סליחה על כל המילים שאמרתי ופגעו, סליחה על כל המילים שלא אמרתי כשהיה צריך, סליחה על כל הפעמים שויתרתי לעצמי, סליחה על כל הפעמים שלא העזתי, סליחה על כל הפעמים שלא הצלחתי לעשות את הדברים כמו שצריך. סליחה על כל הטעויות. סליחה על זה שלא היה לי כח או חשק או רצון.

אני סולחת לעצמי על זה שאני אף פעם לא מספיקה לעצמי, שתמיד אני רוצה יותר. לפחות רוצה לסלוח לעצמי על זה.  

אני מודה על כל מה שיש לי, על כל הטוב, הנחמה והאהבה שיש בחיים שלי. על היקרים לי שאיבדתי אבל נשארים איתי לתמיד. מודה על האור ועל החושך. מודה על כל הכשרונות והיכולות שיש בי. מודה על הכאוס ועל השקט, על העליות ועל הירידות.

אני מבקשת לצאת לחופש, מעבדות לחירות, להשתחרר מהמדידות שאין להן סוף, מהמטריקות למינהן. מהמספרים שמודדים את ההצלחה והאימפקט שלי. מהרצון לראות את החותם שאני משאירה. להיות כמו הרוח. קלה וחולפת, שמחה להיות, לחיות ברגע הזה, לבחור בשמחה.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פסח שמח, עד כמה שאפשר.

 ברמה האישית הכל בסדר. יותר מבסדר, אפילו טוב, אבל הענן כל הזמן מרחף מעלינו, מזכיר לנו שעוד לא הגענו. מעולם לא לקחתי את המצב הלאומי של ישראל ...