יום שבת, 2 בינואר 2021

פתאום 2021!

 כבר יומיים 2021 ואני לא מרגישה שום הבדל. :-)

אולי כי בעיני 2020 לא היתה כזאת גרועה. אני בהחלט זוכרת שנים יותר גרועות, בהרבה. השנה עבדתי יותר מהבית וגיליתי שגם מהבית אפשר להגיע רחוק. גילינו את היתרונות והחסרונות של המפגשים המקוונים, השתפרנו, למדנו, חיזקנו איבדנו - באופן אחר, אבל לא פחות, מכל שנה אחרת. להיות בבית היה דווקא כיף. אין לי טענות!

כמובן שאני מקווה שיחזור הבטחון להיות ביחד בחוץ. אני מקווה שהחיסונים יעבדו וההתפשטות תעצר ובא גואל לציון, עד המכה הבאה. 

אתמול ראינו את הסרט "טובת הילד" וזה סרט רע. הייתי צריכה להבין שסרט אנגלי על שופטת מנותקת ריגשית שצריכה להחליט אם להכריח ילד לקבל תרופות, לא יכול להגמר בתיקווה לגאולה, אבל קיוויתי שתהיה איזו שהיא התפתחות, משהו עמוק, שיתן משהו תמורת הסבל שהוא מעורר בצופה, אבל לא. לא מומלץ בכלל. אם דמות ראשית לא מתפתחת ולא משתנה במשך סרט שלם, אני מעדיפה שזה יהיה סרט מצחיק ולא מדכא.

היה שבוע פחות ממזהיר בעבודה. יריתי דרקו מטאור בזמן הלא נכון. דרקו מטאור הוא צעד שגורם נזק מאוד חזק לצד השני אבל מאוד מחליש אותך. כדאי להשתמש בו רק כשלצד השני אין הגנות וכשאין לך ברירה כי אחרת תפסיד. נבהלתי ולמרות שהיתה לי ברירה יריתי, והוא הגן, אני נחלשתי והוא ניצח. מצער. שיחקתי רע. אני צריכה לשפר את המשחק שלי בהמשך. תודה על פוקימון גו שנותן פרופורציות ומטפורות שעוזרות לקחת את הדברים בפרופורציות ובחיוך.

מאחלת לכם שנה טובה ובשורות טובות. נחמה, בריאות ושמחה. שנדע לקום אחרי כל נפילה, להשתפר ותמיד לקוות לטוב. שנהיה טובים לאהובים עלינו ונזכור להשקיע את עצמנו בדברים החשובים ביותר. 2021 טובה יותר!

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פסח שמח, עד כמה שאפשר.

 ברמה האישית הכל בסדר. יותר מבסדר, אפילו טוב, אבל הענן כל הזמן מרחף מעלינו, מזכיר לנו שעוד לא הגענו. מעולם לא לקחתי את המצב הלאומי של ישראל ...