יום חמישי, 7 ביוני 2018

לא להיט

יש ימים כאלו של אכזבות, כשלונות מפוארים, שמעלים ספקות וגורמים לחישוב מסלול מחדש.

לא עברתי שלב בגרנט הגדול שעבדתי עליו במשך הרבה מאוד חודשים. זה הגרנט הכי מלהיב שכתבתי והפרוייקט שהכי סיקרן ועניין אותי אי פעם. אבל עוד לא פירסמתי דבר בנושא ולא מחפים על חוסר הפירסום הספיציפי פירסומים בסקלה המצופה מנבחרי הגרנט הזה, אז אני מניחה שעל זה נפלתי. הסברים מפורטים יגיעו רק בעוד שמונה שבועות....

זה גורם לחוסר בטחון וחוסר אמון עצמי מצד אחד, מצד שני להקלה גדולה ולשחרור ומרחב מחיה הרבה יותר גדול. אני עצובה על זה שלא התקבלתי למועדון שהיה מאלץ אותי לאורח חיים מאוזן פחות שהיה מקשה עלי מאוד. יש ימים בהם אני שלמה עם הבחירות שלי ויש ימים שפחות נעים לי עם תוצאות הבחירות האלו.

אבל למעשה, תוצאות הגרנט מוכתבות מיכולות שלא היו לי עד עכשיו, אז קצת קשה לדבר על זה בתור בחירות. האופי והיכולות שלי הכתיבו הרבה מאוד ממה שעשיתי עד עכשיו. עברתי בין תחומים בכל פעם שהרגשתי שהבנתי את העקרון של מה שחקרתי. הסתפקתי בלחבר נקודות בקווים שנראו לי נכונים ולא מספיק העזתי לצאת הרחק מחוץ לנקודות שסימנו לפני. לא היתה לי סבלנות או אמונה לפתח כלים חדשים או דרכים חדשות באמת. עכשיו כן וזה בזכות הצוות איתו אני עובדת ובזכות השינויים שאני עוברת בתוך עצמי. אני לומדת להעז, להקשיב, לחכות, אני לומדת סבלנות, אני לומדת להתעקש להוכיח, אני לומדת לדייק וכל זה מהאנשים שאני עובדת איתם.

זה לא הספיק לגרנט הזה אבל אני מקווה שזה יספיק לגרנטים אחרים ושבכלל נצליח להגיע לתוצאות משמעותיות. האוירה במעבדה הרבה יותר נחמדה עכשיו וזה סוג של נחמה. אנחנו שוב מעבדה שמחה ואני מקווה שיצטרפו אלינו עוד אנשים שמחים והכיף הזה, של לעשות מדע וללמוד ביחד, ימשך.

קומיקס מקסים של ירדן על הטיול שלנו לסחנה. זוהר, שהיא בדרך כלל הכי חמודה שאפשר, היתה ממש זועפת, וגם זה היה הכי חמוד שאפשר!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פסח שמח, עד כמה שאפשר.

 ברמה האישית הכל בסדר. יותר מבסדר, אפילו טוב, אבל הענן כל הזמן מרחף מעלינו, מזכיר לנו שעוד לא הגענו. מעולם לא לקחתי את המצב הלאומי של ישראל ...