יום שישי, 23 בפברואר 2018

שלום

הסאגה עם הצרפתי הסתיימה בשלום, אני חושבת. הוא שיתף את כל הדאטה שלו עם כולנו והתחלנו לעבוד עם הדאטה וראינו שהוא מצויין, בדיוק מה שקיווינו לו. הוא שלח מכתב מאוד מתלהב לכל הקהילה בו הזמין את כולם להשתמש בדאטה ואף אחד לא הגיב כמה ימים. אני לא הגבתי כי לא אהבתי את ההתייחסות שלו אלי במכתב (לא משהו יוצא דופן, בקטנה, אבל זה היה מעצבן, כמו משיכה בצמה.). מישהו מחוץ לקהילה כתב לכולם על רעיון שלו לחקור בעזרת הדאטה שאלה שמעניינת אותו. הצרפתי ענה לו שהוא חושב שזה פחות מתאים למאמר על הגנום, אבל אפשר יהיה לשלב את זה אחר כך, ושאל - האם הדאטה עזר לך?

זה שבר אותי, כי חשבתי עליו יושב ומחכה לטפיחה על השכם על העבודה המדהימה שהוא עשה, ואף אחד לא עונה. אפילו לו זה לא מגיע. אז כתבתי אליו ולכולם מכתב בו אמרתי שהתחלתי לעבוד עם הדאטה והוא מעולה, וקל לשימוש, ואמרתי לכולם שיתחילו להשתמש בו כי הוא נהדר והודיתי לצרפתי ולכולם על ההישג. אחרי כתבה חוקרת אחרת, שהיא מסכימה איתי והגנום עוזר לקבוצה שלה מאוד ונראה מעולה ואפילו יותר טוב מהגנום של הקיפוד האמריקאי, מה אתם יודעים. ואת הצרפתי כתב לשתינו וסיסה את כולם - תודה על הפידבק, ואיזה הישג נהדר זה לכולנו! הוא כתב מכתב ממש שמח ונראה לי שהעויינות מאחורינו. אמנם עדיין לא קיבלתי את הגרנט, אבל כבר בזכותו יצא לאור הגנום שחיכינו לו כל כך הרבה שנים! :-)

היום דיברנו עם הקטנה על הקשיים שהיא חווה עם חברות שלה. אמרנו לה שזה קורה ויקרה שחברות יפגעו בה והיא בן, אבל אם הן באמת אוהבות אחת את השניה ודי ברור שזה המקרה, היא צריכה למצוא דרך לדבר איתך את אשר על ליבה. אי אפשר שלא לפגוע ולהפגע בקשר. זה חלק בלתי נפרד מקירבה, אבל אפשר לצמצם נזקים בצורה מהותית על ידי תקשורת טובה ופתוחה. כמו שאמבטיה כותבת - שכל מה שהיא רוצה זה להגיד את האמת. זה קשה יקירתי! קשה מאוד אפילו! קשה להגיד לעצמנו את האמת, כשהיא כואבת, קשה לקחת אחריות על החלק שלנו בחיכוך. קשה להודות בפני עצמנו שבעצם חולשה זו או אחרת שלנו גרמה לנו להגיב\להרגיש\להפגע, הרבה יותר קל להאשים את הצד השני. היא אמרה שהתנהגות מסויימת של החברה הפריע לה, אמרנו לה שבחברות מקבלים את החברים שלנו גם כשהם מחפשים את עצמם בדרכים שלא נראות לנו. היא היתה חמודה מאוד ורצתה מיד לדבר עם החברה ולישר את ההדורים. אלו שתי חברות שהיא מאוד אוהבת והן אותה וזאת הפעם השניה שאני רואה אותה נסוגה כשדברים לא מוצאים חן בעיניה במקום להסביר מה מפריע לה. ממיע אמר שזאת היתה הנטיה שלו והוא מבין אותה, אבל זאת לא נטיה טובה והיא צריכה להגיד את אשר על ליבה.

אני עייפה. רצתי בבוקר וזה תמיד מעייף אותי. גם בישלנו היום וכל סידורי הבית עייפו אותי. לילה טוב לכולם ושבת טובה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איזה שבוע, שבועיים, שלושה.

9.3.2024 איזה שבוע, איזה שבוע עבר עלי, כמעט יותר מדי, פתחי לי את הדלת... זה היה שבוע ששרדתי בקושי, ניצחתי, אבל חטפתי וירוס שהדביק אותי למיטה...